tiistai 7. tammikuuta 2014

Baby steps...


Löytyi tälläinen. Tällä hetkellä taidan olla askeleella "I want to do it". Silti vielä vähän epäröin, että miten ihmeessä voin onnistua? Tässä vaiheessa olen elänyt jo aika monta elämää, koska niin monta kertaa olen aloittanut ns. alusta. Ja joka kerta olen lähtenyt yhtä innokkaana ja hyväuskoisena matkaan, uskoen, toivoen ja repsahtaen jälleen kerran. Toisaalta mielenkiintoista on se, että silloin kun olen ollut hoikimmillani (51kg), en ole edes yrittänyt laihduttaa, vaan paino on pudonnut itsestään. Helposti ja kivuttomasti. Siksi en ole ainakaan vielä täysin vakuuttunut siitä, että tämä tie on se oikea, mutta pakkohan tässä on jotain yrittää. Vai miten se Yoda sanoikaan: "Do or do not, there is no TRY". Ja maaliskuussa voin sanoa: "I DID IT!"

Tässä muiden kuntoilu-blogeja lukiessa, silmiini pisti Eveliinojen blogin juttu uuden vuoden haasteista ja 28 päivän sokerilakosta. Tänään alkoi taas arki ja kaikkien näiden lomaherkuttelujen jälkeen, pienen pieni sokerilakko/herkkulakko voisi tehdä hyvää. Olenhan kuitenkin syönyt lähes päivittäin suklaata..Apua, miksi se on niin hyvää??

En tiedä BC:n ohjelmasta vielä mitään, mutta tuskin siinäkään hirveästi sokeria syödään eli mulla herkkulakko voisi olla alkuun siihen 20.1 saakka ja sitten katsotaan jatkot, D'accord?

Ja löysin muuten tänään vaatekaapista yhdet farkut, joihin en ole mahtunut aikoihin. Siinä mulle vähän lisätavoitetta -> ensi keväänä vedän jalkaan mun "skinny jeansit"..


1 kommentti:

  1. Tuli mieleen tuosta sokeri jutusta mieleen että kaverini oli viimevuoden uutenavuotena tehnyt lupauksen ettei syö karkkia ja sehän piti! Aivan hullua touhua :D

    Ja vitsit kun olisikin jotkut vanhat pienet farkut niin ne tois oikeesti sellasta pientä motivaatioita. Itse oon aina antanut pienet vaatteet eteenpäin.

    VastaaPoista